Hrabri telefon
Cilj kampanje je osigurati dostupnost psihosocijalne podrške djeci mladima i roditeljima kroz postojeće savjetodavne kanale.
Aktivnosti Hrabrog telefona iziskuju oko pola milijuna kuna godišnjih troškova, a dostupne usluge financiraju se isključivo putem natječaja za donacije i sponzorstva.
Savjetodavni kanali Hrabrog telefona mjesta su povjerenja i podrške u svim situacijama vezanim uz roditeljstvo i djetinjstvo, a često su i prvo mjesto na kojem se djeca povjere o svojim iskustvima i potraže savjet.
Samo jedan razgovor može biti dovoljan poticaj djeci, mladima i roditeljima da pronađu svoju unutarnju snagu i hrabrost promijeniti ono što ih muči, brine i uznemiruje, a svaka donacija omogućuje da Hrabri telefon i dalje zvoni.
Tijekom 2021. godine Hrabri telefon za djecu 116111 najčešće je nazivan zbog traženja informacija u vezi različitih tema vezanih uz psihosocijalne teškoće i mentalno zdravlje, tema zlostavljanja i nasilja i obiteljskih odnosa.
Kada je riječ o pozivima vezanim uz mentalno zdravlje, najveći broj ih je vezan uz suicidalnost, anksioznost, depresivnost, samoozljeđivanje, usamljenost, panični napadaji i ostalo.
Hrabri telefon za mame i tate 0800 0800 najčešće je tijekom 2021. zvonio zbog upita vezanih uz obiteljske odnose, teme zlostavljanja i nasilja, psihosocijalne poteškoće i mentalno zdravlje djece, kao i traženje općenitih informacija o raznim drugim temama.
Prema nedavnom istraživanju koje je proveo Institut za društvena istraživanja o posljedicama pandemije na učenike osnovnih i srednjih škola, čak 46,2% učenika drugih razreda srednjih škola kazuje da je ona negativno ili izrazito negativno utjecala na njihovo psihičko zdravlje.
Hrabri telefon godišnje primi preko 4000 poziva, a zovu ga djeca, mladi i roditelji kako bi rekli ono o čemu ne mogu razgovarati s bližnjima.