Hrvatski zavod za javno zdravstvo
Cilj kampanje je edukacija i osvješćivanje svih građana Republike Hrvatske, posebice mladih, o važnosti očuvanja i unaprjeđenja spolnog i reproduktivnog zdravlja putem atraktivnih poruka i vizuala.
U sklopu kampanje će na 26 plaža od sjevera do juga Hrvatske biti postavljeni info panoi i svlačionice s ključnim porukama.
Kampanja će obuhvatiti neke od najfrekventnijih plaža na Hvaru, u Umagu, Splitu, Poreču, Makarskoj, Crikvenici, na otoku Krku i drugim gradovima i otocima, što će joj dati veliku vidljivost na nacionalnoj razini.
Provedba kampanje je od iznimne važnosti zato što najnoviji podaci međunarodnih istraživanja pokazuju da mladi u Hrvatskoj o nekim aspektima spolnog i reproduktivnog zdravlja znaju manje nego prije 12 godina.
Pri tome je kondome koristilo 60% dječaka i 50% djevojčica, što ukazuje na osjetni pad korištenja kondoma među mladima u odnosu na prijašnja razdoblja (npr. 2006. godine kondome je koristilo 82% dječaka i 84% djevojčica).